نوشته های مرتبط

4 فکر در مورد “ معرفی کتاب فرهنگ سیاسی ایران،دکتر محمود سریع القلم

  1. محمد کردزاده کرمانی گفت:

    سلام.  کجا توسعه فرهنگی ایران و یا بهبود فرهنگی ایران از طریق خصوصی سازی تحقق می پذیرد.؟! در چهارچوب اقتصاد سیاسی ایران خصوصی سازی منجر به ایجاد یک الیگارشی مالی شده که وضع را خیلی بدتر کرده است. اموالی که متعلق به عموم مردم بوده به تملک گروهی خاص درآمده است که نقشی در تولید ملی ندارند و فرهنگ دموکراسی را نیز ایجاد نکرده اند .نباید شعار های بی پایه غربیها را تکرار کنیم .شما مقاله گوبانف تحت عنوان اقتصاد سیاسی روسیه کنونی را که اینجانب از روسی به فارسی ترجمه کرده ام و در اینترنت موجود است بخوانید  انوقت . متوجه میشوید که چه خبر است

  2. بابك بشارتي گفت:

    لطفا چکیده مقالات دکتر به اشتراک گذاشته شود

  3. بابك بشارتي گفت:

    لطفا چکیده مقالات دکتر ارسال گردد

  4. لعیا بهزادی دانشجوی 20 سال پیش دکتردر شهید بهشتی گفت:

    با سلام واحترام خواهشمند است در صورت امکان خلاصه کتابهای استاد بعداز معرفی آنها در سایت درج نمائید. حتی اگر مشکل مسائل مالی است امکان دانلود پس از پرداخت مبلغی را فراهم سازید که در این صورت برای دانشجویان ودانش پژوهان کشور فوایدی را بدنبال خواهد داشت که اهم آنها :
    ۱٫ صرفه جویی وقتی و مالی ۲٫آشنایی اجمالی باتفکرات استاد در رابطه با موضوعات کتابها
    ۳٫ کمک به دانشجویان ودانش پژوهانی که بضاعت مالی کافی ندارند ۴٫ تشویق افراد دارای بضاعت به انتخاب و خرید کتاب براساس موضوعات مورد نیاز مطالعاتی ۵٫ برای مطالعه ی افراد علاقمند جامعه به مطالعه در موضوعات سیاسی و بین المللی از کانالهای علمی و….
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *